مراحل شستشوی فرش در قالیشویی

5/5 - (2 امتیاز)
 

قالیشویی در اصفهان

قالیشویی برتر متذکر می شود که اگر از مراحل شستشوی فرش های خود در قالیشویی اطلاعات کافی داشته باشید٬ قطعاً به قالیشویی ها بیشتر اعتماد می کنید!

چرا شستن فرش در قالیشویی بصرفه است؟

چون علاوه بر کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت و زمان٬ کمکی بزرگ در جهت حفظ منابع محدود آب شیرین می کنید.

البته اعتماد به همه ی قالیشویی ها قطعاً اشتباه است.

با سایت قالیشویی آنلاین پاک همراه باشید.

باید اطلاعات کافی از تجربه و تخصص و مجوزات قانونی قالیشویی در تهران در اختیار داشته باشید و آگاهانه انتخاب کنید تا هرگز پشیمان نشوید.

نکاتی مهم قبل از مراحل شستشوی فرش در قالیشویی

نکته اول: لطفا اگر از خدمات قالیشویی ها استفاده می کنید٬ برگه قرارداد را با دقت مطالعه کنید.

برخی از قالیشویی ها متاسفانه با اضافه کردن بندی به قرارداد٬ با عنوان (هر گونه خسارت احتمالی به عهده مشتری است!) هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات خود نمی پذیرند.

در چنین شرایطی این گونه قراردادها را امضا نکنید.

نکته دوم: در هنگام تحویل فرش از قالیشویی، با حوصله و خونسردی فرش را بررسی کنید.

به هیچ عنوان از حق قانونی تان خجالت نکشید.

ممکن است با عجله فرش را تحویل بگیرید در صورتی که فرش در فرآیند شستشو دچار مشکلاتی شده باشد.

نکته سوم: قرارداد های مجازی را قبول نکنید.

لطفا در هنگام مراجعه پرسنل قالیشویی کارت شناسایی معتبر درخواست کنید و حتما شماره پلاک خودروی قالیشویی را یادداشت کنید.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی برتر

بررسی اولیه فرش قبل از آغاز شستشو
پرسنل آموزش دیده قالیشویی برتر٬ فرش را با دقت بررسی می کنند و اگر فرش نیاز به ترمیم یا اصلاح دارد٬ فرش را به واحد مربوطه ارسال می کنند.

جنس و شرایط اختصاصی فرش کاملا آنالیز می شود و اگر نیاز به احتیاط ویژه ای در فرایند شستشو باشد٬ به واحد مربوطه گزارش می دهند.

خاک گیری فرش با تجهیزات مدرن
به کمک جدیدترین تجهیزات٬ فرایند خاک گیری فرش ها با سرعت و دقت بالا انجام می شود. خاک گیری به کیفیت شستشو بسیار کمک میکند. دستگاه های ویژه هرگز به بافت فرش آسیب وارد نمیکنند.

شست و شوی فرش ها به روش سنتی مناسب است صنعتی؟

بهتر است در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که شست‌وشوی زیاد فرش، به خصوص فرش‌های قدیمی و فرش‌هایی که توسط انگشتان هنرمندانه اساتیدی بزرگ بافته شده و در دل تار و پود آن‌ها، خاطره‌های بسیار وجود دارد؛ به هیچ عنوان کاری عاقلانه نیست و می‌توان با بهره‌گیری از روش‌های دیگر به تمیزکردن این فرش‌ها اقدام کرد. شما با اقداماتی ساده می‌توانید پاکیزگی نسبی را به این فرش‌ها باز گردانید؛ می‌توانید با جارو برقی گردوغبار و خاک را از دل تار و پود این فرش‌های با ارزش بگیرید و سپس با بهره‌گیری و استفاده از شامپو های مخصوص و مناسب برای فرش، پاکیزگی و درخشندگی را به فرش‌های منزل خود بازگردانید.

اما زمان‌هایی نیز وجود دارد که به جز قالیشویی اصفهان انتخاب دیگری وجود ندارد و بایستی فرش‌هایتان را برای تمیز شدن به دست شرکت‌های قالیشویی بسپارید! این زمان‌ها عمدتا هنگامی هستند که یا فضای کار مناسبی در اختیار نداریم و یا وقت کافی برای انجام این کار نداریم. اما چنانچه شما دارای فضای مناسب و نیز امکانات لازم برای انجام این کار می‌باشید؛ می‌توانید با استفاده از مواد شوینده مناسب و آشنایی با نحوه درست و صحیح آب‌گیری فرش‌ها، آستین بالا زده و خاطرات کودکی خود را زنده نمایید! اما در غیر در این صورت می‌توانید از خدمات قالیشویی‌های مجاز در سطح شهر که نحوه و سطح کار آن‌ها توسط اتحادیه صنف قالیشویان شهر تایید شده و دارای مجوزهای لازم برای انجام این خدمات هستند، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found