شستشوی فرش دستباف قالیشویی در اصفهان

قالیشویی برتر اصفهان | قالیشویی اصفهان
5/5 - (1 امتیاز)

شستشوی فرش دستباف به دلیل نوع بافت و جنسی که دارد از کارهای حساس در زمینهٔ قالیشویی به شمار می‌رود. اگر شما نیز به فرش‌های دستباف علاقه‌مند هستید و یک یا چند تا از این قالی‌های گران‌بها را در منزل دارید و نگران چگونگی شستشوی فرش دستبافتان هستید با قالیشویی برتر که یکی از قدیمی ترین قالیشویی در اصفهان است، همراه شوید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید …

مشخصات فرش دستباف

فرش یا قالی دستباف سه مشخصه مهم دارد.
۱- این فرش‌ها دارای تار و پود می‌باشند.
۲- فرش‌های دستباف پرز دارند.
۳- در این قالی‌ها پرزها دور تارها گره خورده‌اند.
این نوع فرش‌ها را ازنظر متریال تشکیل‌دهنده و نیز ابعاد و اندازه می‌توان تقسیم‌بندی نمود.

فرش دستباف یک کفپوش زیبا و شیک در دکوراسیون داخلی است. هماهنگی فرش دستباف با دیگر عناصر طراحی یک ترکیب کلاسیک و مدرن را با هم القا می کند. شستشوی فرش در قالیشویی برتر بدون آسیب به الیاف فرش انجام می شود و علاوه بر آلودکی همه لکه های قدیمی را هم تمیز می کند.

اصول شستشوی فرش دستباف

برای شستشوی فرش دستباف ابتدا با استفاده از جاروبرقی، گرد و خاک ان را از بین ببرید. مو و پرزهای اضافی به همراه کثیفی و غبار با مکش قوی جارو برقی از آن خارج می شود. در بهترین قالیشویی تهران قبل از شستشوی فرش دستباف عملیات غبار روبی انجام شده و لابلای فرش از گرد و خاک پاک می شود. این مرحله در منازل به درستی انجام نمی شود و در شستشوی فرش به شیوه سنتی نمی توان همه غبار و آلودگی را از لا به لای الیاف فرش پاک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Block "sticky-footer" not found